vrijdag 30 januari 2015

Maria koekjes chocolade cake

Makkelijk maar ook heel lekker is deze Maria koekjes chocolade cake!Ga je hem uitbproberen? Gewoon doen..






4 eieren
1 glas* vanille yoghurt
1 glas suiker
1 glas olie
1 glas cacaopoeder
1 zakje bakpoeder
1 pakje fijn gemalen Maria koekjes (200 gram)
1 theelepel vanille

Nutella

*1 glas = 150 ml

Verwarm de oven voor op 180 graden, beboter en bebloem een ronde bakblik 21 cm.
  • Maal de koekjes fijn in de keukenmachine.
  • Meng alle ingredienten goed door elkaar.
  • Doe het mengsel in de bakblik en bak voor 25-30 minuten of tot een satèprikker er schoon uitkomt.
  • Haal de cake uit de bakblik en laat het op een rooster afkoelen.
  • Besmeer de cake met Nutella en garneer het met Maria koekjes.


Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste recepten? Like dan Dulce fresa op Facebook!

4 opmerkingen:

  1. Hey ik heb je genomineerd voor de liebster blog award: beantwoord de vragen, verzin er zelf 11 en nomineer zelf enkele blogs die minder dan 200 volgers hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag,
    ik heb een vraagje gebruik je ook nutella in het beslag? het is toch chocolade cake ik zie nergens
    cacao of chocolade in het recept!

    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, Ik ben inderdaad 1 glas cacao poeder vergeten erbij te zetten. Nuttella is om je cake mee te besmeren.

      Verwijderen
  3. hoi,
    wat een leuk receptje heb je daar.
    ondertussen heb ik jouw genomineerd voorde liebster blog award...ik zie dat Anke dit ook heeft gedaan...maar ik vind je blog gewoon super leuk

    liefs
    ohladybake

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bericht... Hoop je snel terug te zien!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...